تکنولوژی و سایر

ایا ایفون های ریپک و رفرش ارزش خرید دارند؟

ایفون ریپک چیست؟

ایفون های ریپک به معنای دستگاه های استوک و دسته دومی است که توسط برخی افراد در داخل و خارج ایران دوباره بسته بندی و اصطلاحا ریپک میشود. اما ایا خرید این نوع دستگاه ها برای خریدار سودی دارد ؟ چگونه تشخیص دهیم دستگاه اصلی یا ریپک است؟ در ادامه مطلب شما به پاسخ این سوالات خواهید رسید  و همچنین میتوانید با اطلاعاتی تکمیل تر خرید خود را نهایی کنید.

در ریپک محصول چه چیزهایی تغییر میابد؟

معمولا در ریپک محصول اگر شارژری وجود داشته باشد ممکن است تغییر کند همچنین این کار باعث میشود تا شارژر اصلی کنار دستگاه قرار نگیرد و باعث شود باتری دستگاه به مشکل بخورد. همچنین در محصول ریپک ممکن است سایر اقلام همراه دستگاه نیز عوض شود. در نتیجه شما نمیتوانید سلامت اقلام کنار دستگاه را نیز تضمین کنید. پیشنهاد میشود تمامی اقلام را هنگام خرید دستگاه های ریپک تست کنید با بتوانید بهترین نتیجه را از خرید دریافت کنید.

روش تشخیص ایفون پک اصلی از ریپک:

یکی از مهم ترین روش های تشخیص ایفون اصلی از ریپک چک کردن اطلاعات دستگاه با جعبه دستگاه است. به عنوان مثال اگر شماره سریال دستگاه مغایرت داشته باشد دستگاه ریپک است. اما اگر اطلاعات یکی باشد دستگاه شما پک اصلی است و میتوانید خرید خوبی داشته باشید. دومین راه برای تشخیص دستگاه های ریپک  لوازم جانبی است بخاطر بسته بندی های جدید شرکت اپل بسته بندی مجدد لوازم کمی سخت‌تر است و هیچ وقت کاربر نمی‌تواند بسته بندی را مثل روز اول کند و اگر دیدید که بسته بندی کمی غیر عادی است یکم به آن شک کنید. نکته اخر این است که شما میتوانید با چک کردن خراش های دستگاه نیز مطمئن شوید دستگاه شما باز شده یا نه!

ایفون رفرش (رفربیش) چیست؟

برخی از محصولات اپل نیز به دلیل مشکلات سخت افزاری یا نرم افزاری به شرکت اپل برگشت خوردند. اما مهندسین اپل شروع به رفع ایرادات این دستگاه ها کردند و این دستگاه هارا مجددا به بازار ارائه دادند. معمولا به این دستگاه ها ایفون رفربیش میگویند که البته در بازار ایران به نام ایفون رفرش نیز به فروش می رسد. به طور قطع این ایفون ها در استفاده طولانی مدت به مشکلات خاص خودشان برخواهند خورد. به عنوان مثال اکثر این دستگاه های رفرش اغلب مشکلات نرم افزاری از قبیل باز نشدن اپ استور و … برخواهید خورد. شما میتوانید با پیدا کردن مراکز معتبر فروش گوشی های ایفون و بررسی همه جانبه این دستگاه ها ایفون رفرش بدون ایراد نیز پیدا کنید اما مطمئن باشید هیچکدام از دستگاه ها جایگزین دستگاه پک اصلی و اکبند نمیشوند.

ایفون ریپک -* گوشی انلاین

به طور کلی میتوان گفت شما برای خرید ایفون های ریپک و ریفرش باید بسیار دقت فراوانی در خرید به خرج دهید تا یک موبایل بدون ایراد پیدا کنید. اما شما میتوانید با مراجعه به مراکز پرفروش مثل گوشی آنلاین خریدی به صرفه داشته باشید. همچنین میتوان گفت ایفون های استوک موجود در بازار دردسر بسیار کمتری برای خرید دارند. این ایفون ها به دلیل اینکه استوک و آنپک هستند شما میتوانید بدون دغدغه گوشی را مورد بررسی قرار دهید و با اطمینان کامل خرید خود را نهایی کنید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *