تیم 'گوشی آنلاین با احترامی که برای مشتریان و کاربرانش قائل است، در برخی از مراحل همانند پروسه خرید ، دیدگاه گذاری یا ثبت نام در سایت از کاربران اطلاعاتی دریافت میکند. این اطلاعات برای مشتریان حقیقی یا اشخاص معمولی با خرید های تکی ، شامل آدرس محل سکونت و کد پستی برای ارسال کالا ، شماره تلفن برای هماهنگی ، آدرس ایمیل برای ارسال اطلاعات تکمیلی خرید و اطلاع رسانی برای ارسال پاسخ تیم پشتیبانی به دیدگاه یا سوالات شما دریافت میکند. همچنین برای خرید های سازمانی برای اشخاص حقوقی از طرف سازمان ها و ارگان ها اطلاعاتی مانند شماره اقتصادی ، کد ملی سازمان و … را دریافت میکند. 

در بخش حریم خصوصی و امنیت سایت گوشی آنلاین برای اطمینان خاطر شما کاربران گرامی نحوه استفاده از این اطلاعات را به صورت کامل شرح داده ایم. پس با ما در ادامه این بخش همراه باشید.

دیدگاه‌ها

دیدگاه‌های بازدیدکنندگان توسط تیم فنی سایت Gooshi online بررسی میشوند و در صورت همخوانی آن با قوانین سایت ، منتشر خواهند شد. اطلاعات موجود در هنگام وارد کردن این دیدگاه ها و نظرات تنها آدرس ایمیل شما برای اطلاع رسانی به شما بعد از پاسخگویی راجب آن دیدگاه توسط تیم فنی و نامی که در فیلد وارد کردید برای نمایش دادن در سایت مورد استفاده قرار میگیرد. 

همینطور آیپی ها توسط سیستم هرزنامه ذخیره میشوند تا در صورت وجود حمله های دیداس یا اسپم تیم فنی بتوانند آن آیپی را BAN یا به عبارتی بلاک کنند تا دیگر آن آیپی نتواند وارد سایت شود.

رسانه

اگر تصاویر را به وبسایت آپلود کنید، نباید آپلود تصاویر با داده‌های مکان جغرافیایی (EXIF GPS) شامل شود. بازدیدکنندگان وب سایت می‌توانند هر گونه اطلاعات مکان را از تصاویر در وب سایت دانلود و استخراج کنند.

کوکی‌ها

اگر شما نظر خود را در سایت ما ثبت کنید، ممکن است برای ذخیره نام، آدرس ایمیل و وب سایت خود در کوکی‌ها تصمیم گیری کنید. اینها برای راحتی شما هستند، به طوری که شما مجبور نیستید دوباره جزئیات خود را پر کنید زمانی که نظر دیگری را ترک کنید. این کوکی‌ها یک سال طول خواهد کشید.

اگر از برگه ورود ما بازدید نمایید، ما یک کوکی موقت برای مشخص نمودن اینکه آیا مروگر شما کوکی قبول می‌کند را تنظیم می‌کنیم. این کوکی محتوای اطلاعات شخصی شما نیست و وقتی مرورگر شما بسته می‌شود از بین می‌رود.

هنگام ورود به سیستم، در گوشی آنلاین همچنین کوکی‌ها را تنظیم خواهیم کرد تا اطلاعات ورود به سیستم و گزینه‌های صفحه نمایش خود را ذخیره کنید. کوکی‌های ورود به سیستم برای دو روز گذشته و کوکی‌های گزینه‌های صفحه نمایش برای یک سال گذشته است. اگر شما انتخاب کنید ” به یاد داشته باشید من ” ورود شما برای دو هفته ادامه خواهد داشت. اگر از حساب خود خارج شوید، کوکی‌های ورود حذف خواهند شد.

اگر یک مقاله را ویرایش یا منتشر کنید، یک کوکی اضافی در مرورگر شما ذخیره خواهد شد. این کوکی حاوی اطلاعات شخصی نیست و به سادگی نشان می‌دهد که شناسه پست مقاله شما فقط ویرایش شده است. بعد از یک روز منقضی می‌شود.

اطلاعات شما را با چه کسی به اشتراک می‌گذاریم

اطلاعات شما به هیچ عنوان با هیچ نهاد یا ارگانی به اشتراک گذاشته نمیشود. تنها در هنگام ارسال ایمیل خودکار به حساب شما بعد از خرید یا هر عملیات دیگه ای که در سایت داشته باشید ، اطلاعات مختص به آن عملیات برای حساب ایمیلی که خودتان وارد میکنید ارسال خواهد شد.

چه مدت ما اطلاعات شما را حفظ می‌کنیم

هنگامی که شما در سایت گوشی آنلاین ثبت نام میکنید ، تمامی اطلاعات کاربری شما ، مانند آدرس محل سکونت ، شماره تلفن ، آدرس ایمیل ، نام کاربری و پسورد که وارد سیستم کرده اید به منظور راحتی شما و جلوگیری از وارد کردن دوباره آن اطلاعات به منظور انجام عملیات خرید جدید،  داخل سرور های سایت به صورت دائمی ذخیره میشوند. 

شما در صورت داشتن اطلاعات ورود کاربری ( نام کاربری و رمز عبور ) همواره به آن اطلاعات دسترسی خواهید داشت و میتوانید همواره آن اطلاعات را تغییر دهید همینطور لازم به ذکر است کسی غیر از شما به آن اطلاعات دسترسی ندارد.

حقوقی که بر روی داده‌هایتان دارید

اگر در سایت گوشی آنلاین حساب کاربری داشته اید و حال دیگر نیازی به آن ندارید و قصد پاکساری آنرا دارید ، میتوانید به سادگی با تیم پشتیبانی سایت تماس برقرار کنید تا اطلاعات کاربری شخصی شما ، از جمله آدرس پستی ، تلفن تماس و دیگر اطلاعات شما را پاک نمایند. تیم گوشی آنلاین از اطلاعات شخصی شما برای هیچ یک از اهداف امنیتی و سیاسی استفاده نخواهد کرد.