تیم Gooshi Online در راستای راحتی خیال مشتریان عزیزِ خود زمینه های مختلف ارسال محصولات خود رو را برای آنها فراهم کرده است. شما عزیزان میتوانید بهترین روش ارسال را با توجه به نیاز برای کالاهای خود انتخاب کرده و مطمئن مرسوله خود را تحویل بگیرید.

پست پیشتاز

ارسال با پست پیشتاز روشی قدیمی و بسیار مطمئن است که توسط شرکت پست ایران انجام می شود. در این روش سفارش شما ، در بازه زمانی ۲ تا ۴ روز با توجه به مسیر و حجم سفارش به دست شما میرسد و شما عزیزان میتوانید آنرا تحویل بگیرید.

باربری

این روش مخصوص سفارشات با حجم بالای ۲۰ کیلوگرم است. با توجه به شیوه ارسال و خدمات شرکت باربری مرسوله شما بعد از تحویل بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت بدست شما عزیزان میرسد.

ارسال با تیپاکس

تیپاکس یک شرکت حمل و نقل کالای خصوصی برای ارسال محصولات می باشد که با توجه به مقصد مورد نظر شما ، بین ۲ تا ۵ روز کاری زمان میبرد تا کالای سفارشی شما درب منزل به دست شما برسد.

پیک درون شهری

ین روش سریعترین روش ارسال برای مشتریان داخل تهران است. هزینه ارسال با توجه به منطقه مقصد مورد نظر متغیر است. شما قبل از سفارش میتوانید از طریق پشتیبانی سایت ارندیل با ما تماس بگیرید تا از تعرفه مورد نظر با خبر شوید.