تکنولوژی و سایر

تمام پیشبینی ها درباره آیفون نسل بعد

تغییرات ایفون 15:

ایفون 15  نسخه بعدی سری گوشی های اپل است. برخی از منابع خبر از پردازنده جدید ایفون و ظاهر جدید آن خبر می دهند. این دستگاه هنوز به صورت رسمی ارائه نشده اما اطلاعاتی از آن توسط کارمندان شرکت اپل فاش شده که در ادامه مطلب به آن می پردازیم. مهم ترین اطلاعاتی که از این شرکت فاش شده تغییر صفحه نمایش و چینش این دوربین ها است. همچنین خبر ها حاکی از پردازنده قدرمند جدید و اضافه شدن تایپ C است.

دوربین ایفون 15:

یکی از پرچالش ترین مباحث درباره آیفون 15دوربین این گوشی است. خیلی از منتقدین به تغییر نکردن دوربین ایفون اعتراض کردند چرا که در چند نسخه قبلی این دستگاه دوربین فقط چند تغییر ظاهری داشته است. به نظر میرسد در این  دستگاه شاهد افزایش کیفیت دوربین و فوکوس دستگاه باشیم. همانطور که میدانید اپل یکی از بهترین ها دوربین هارا بین پرچم داران دارد و به نظر میرسد این نسخه نیز یکی از بهترین ها خواهد بود. اخباری که به معرفی گوشی iPhone 15 در بخش دوربین پرداختند، از وجود لنزهای پریسکوپ با قابلیت زوم تله‌فوتو در مدل‌های پرو خبر می‌دهند. مارک گورمن، تحلیلگر بلومبرگ، مدعی شده که اپل به‌جای معرفی آیفون 15 پرو مکس، گوشی آیفون 15 اولترا را معرفی می‌کند.

نمایشگر دستگاه:

اپل امسال جزیره پویا را به تمام مدل‌های سری آیفون 15 می‌آورد و بالاخره با ناچ در دنیای آیفون‌ها خداحافظی می‌کند (البته نسل بعدی آیفون SE شاید دارای ناچ باشد). اما کوپرتینویی‌ها می‌خواهند حاشیه نمایشگر مدل‌های پرو این خانواده را به‌طور چشمگیری کاهش دهند. اپل امسال جزیره پویا را به تمام مدل‌های سری آیفون 15 می‌آورد و بالاخره با ناچ در دنیای آیفون‌ها خداحافظی می‌کند (البته نسل بعدی آیفون SE شاید دارای ناچ باشد). اما کوپرتینویی‌ها می‌خواهند حاشیه نمایشگر مدل‌های پرو این خانواده را به‌طور چشمگیری کاهش دهند. آیفون 15 پرو حاشیه نمایشگر باریک‌تری نسبت به آیفون 14 پرو دارد. بااین‌حال، اندازه جزیره پویا بالای صفحه نمایش تغییری نخواهد کرد. این موضوع درباره آیفون ۱۵ پرو مکس و آیفون 14 پرو مکس هم صدق می‌کند. برخی منابع هم به طراحی لبه‌های خمیده اشاره کرده‌اند که احتمالا به سری آیفون ۱۱ شباهت دارد.

پردازنده آیفون :

یکی از منابع خبری از تولید تراشه 3 نانومتری A17 Bionic برای آیفون 15 خبر داده است. با توجه به اینکه گوشی‌های آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس به تراشه A16 Biomic مجهز هستند، بدیهی‌است که تراشه A17 در سری آیفون 15 قرار بگیرد.معرفی گوشی iPhone 15 به بخش تراشه ختم نمی‌شود. با بررسی گوشی آیفون 15 متوجه می‌شویم که اپل احتمالا در مدل‌های پرو از رم 8 گیگابایتی استفاده خواهد کرد. از آنجایی‌که تمام مدل‌های آیفون 14 به رم 6 گیگابایتی مجهز شدند، می‌توانیم امیدوار باشیم که در سری آیفون 15 این روند تکرار شود و همه مدل‌ها از رم 8 گیگابایتی برخوردار شوند، نه فقط مدل‌های پرو. نکته دیگر استفاده اپل از تایپ c  برای درگاه شارژ است. 0

قیمت و حجم تولیدی آیفون های جدید:

تولید 84 میلیون گوشی آیفون 15، سبب می‌شود که میزان تولیدات این گوشی چیزی در حدود 12 درصد از گوشی‌های آیفون 14 بیشتر باشد. به نظر می‌رسد اپل نیز به این نتیجه رسید ه است که گوشی‌های آیفون 15 با استقبال خوبی از سوی کاربران همراه خواهند شد. انتظار می‌رود این گوشی‌های هوشمند در پاییز امسال و در ماه سپتامبر پیش‌رو به همگان معرفی شوند.  با این‌حال، افزایش قیمت آیفون 15 کمی نگران‌کننده است و در عین حال انتظار داریم که دوربین این گوشی نیز نسبت به نسل قبلی،‌ ارتقا چشم‌گیری داشته باشد. با توجه به اینکه هنوز چند ماه تا معرفی گوشی iPhone 15 باقی مانده، می‌توانیم منتظر اخبار هیجان‌انگیز بعدی باشیم و امیدوار بمانیم که قیمت گوشی افزایش پیدا نکند.

در نهایت باید منتظر یک محصول قدرتمند از شرکت اپل باشیم که بازار تکنولوژی را تکان دهد. شما میتوانید تمامی محصولات موجود در بازار را از سایت گوشی آنلاین تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *